opocznianie.pl

Blog ogólnotematyczny

Enova Amazon
Lifestyle

Sprzedaż multichannel Enova Amazon – na czym polega przydatność systemu ErpBox?

Rozwój sklepu internetowego odbywać może się na różne sposoby, jednak najczęściej sprzedawca decyduje się o poszerzenie swojej działalności o nowe kanały, takie jak Allegro, eBay czy Amazon, wykorzystując je do pozyskania nowych klientów. Jest to rozwiązanie proste, a zarazem bardzo bezpieczne – otwarcie sklepu w tych portalach nie musi wiązać się ze szczególnymi inwestycjami. Trzeba jednak pamiętać o tym, że pewne narzędzia są niezbędne do efektywnego zarządzania sklepem, który operuje na różnych, oddzielnych kanałach sprzedaży. W przeciwnym wypadku to zadanie staje się nie tylko wyjątkowo uciążliwe, ale i istnieje spore ryzyko wkradnięcia się rozmaitych błędów przy obsłudze zamówień, co zdecydowanie nie poprawi reputacji sklepu wśród klientów.

Oprogramowanie WebB2B dla Enova Amazon zawiera interesujące moduły, które wykorzystać można do efektywnej sprzedaży multichannel, znacznie podnosząc jej dochodowość. Mianowicie, mowa tu o ErpBox – platformie SaaS o wielu funkcjach i niepowtarzalnej skuteczności.


Co warto wiedzieć o ErpBox – najważniejsze funkcje systemu


W ErpBox sprzedawcy wybierają, jakie moduły okażą się przydatne dla firmy, dobierając je zgodnie z własnymi wymaganiami. Jest to efektywny system, który otwiera przed użytkownikiem szerokie spektrum możliwości. Do najistotniejszych z funkcji ErpBox zalicza się między innymi:

  • szybką aktualizacją danych (ok. 5-10 minut),
  • czytelny interfejs do obsługi zamówień z wszystkich kanałów,
  • integrację z Allegro, eBay oraz Amazon,
  • integrację z marketplace,
  • integrację ze sklepami internetowymi,
  • integrację z kurierami,
  • integrację z systemem magazynowo-fakturowym Enova Amazon, Allegro itd.,
  • dokumentację API dla ErpBox,
  • możliwość eksportu dokumentów sprzedaży,
  • Strefę Klienta,
  • szeroki zakres raportów,
  • zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami,
  • zbiorcze operacje na listach


Warto podkreślić, że funkcji tych nieustannie przybywa, ponieważ ErpBox jest systemem wspieranym i rozwijającym się. Dynamiczne warunki panujące na rynku internetowym zmuszają do elastyczności i nieustannego dopasowywania się do nowych standardów, dlatego platforma ta stanowi dobry wybór dla sprzedawców, którzy nie mają zamiaru pozostawać w tyle. Korzystając z ErpBox, można szybko zyskać przewagę nad konkurencją, zarządzając swoim sklepem szybciej, skuteczniej i wygodniej. Co więcej, o możliwościach tego programu można przekonać się osobiście, korzystając z darmowego okresu próbnego.


Enova Amazon i ErpBox – dlaczego jest to dobra inwestycja?


Możliwość automatyzacji wielu zachodzących w sklepie procesów oraz sprawne koordynowanie sprzedażą multichannel to podstawy w obsłudze rozwiniętego sklepu internetowego. ErpBox jest narzędziem, które pozwala podjąć się tego zadania w sposób precyzyjny i komfortowy, a jego integracja z różnymi sklepami oraz marketplace nadaje mu niezbędnej elastyczności, dzięki czemu użytkownicy tego systemu zawsze mają wiele możliwości w poszerzaniu działalności swojej firmy. Warto dowiedzieć się więcej na temat ErpBox i wprowadzić do własnego e-sklepu!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *